تبلیغات
مدرسه فروش ایران - کلاس های آموزش فروش بازرگانی بازاریابی ارتباطات

امروز:

کلاس های آموزش فروش بازرگانی بازاریابی ارتباطات

دوره كاربردی جامع بازرگانی خارجی

 

محتوای دوره:

ü        مبانی خرید خارجی

•              بررسی مسائل مربوط به خرید خارجی- قرارداد خرید خارجی - گردش كار و مراحل خرید خارجی

ü        آشنایی با رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی

•               آشنایی با جدیدترین رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی

ü         اسناد بازرگانی خارجی

چگونگی تنظیم پیش فاكتور- سیاهه تجاری- گواهی مبداء- لیست مدلبندی- گواهی بازرسی- گواهی بهداشت- گواهی تجزیه- گواهی تطبیق كالا/بازرسی اجباری- بارنامه و انواع آن- سیاهه كرایه حمل- بیمه نامه- قبض انبار

ü        اینكوترمز 2000 و پرداختهای بین‌المللی 

• اینكوترمز 2000 و نقش آن در خرید خارجی- ساختار اینكوترمز- بررسی 13 روش در اینكوترمز- اعتبارات اسنادی- انواع اعتبارات اسنادی- بررسی متن اعتبارات اسنادی- بروات ارزی- انواع برات- بررسی مواد مقررات متحدالشكل اعتبارات اسنادی

ü        استاندارد و بازرسی كالا

• استاندارد كالا- بازرسی كالا-  نقش بازرسی در خرید خارجی- اهداف بازرسی- فوائد وجود گواهی بازرسی- زمان و مكان بازرسی- لیست شركتهای بازرسی داخلی- لیست شركتهای بازرسی خارجی

ü        حمل و نقل بین المللی و ترانزیت كالا 

• بارنامه- انواع حمل و نقل- حمل و نقل دریایی- حمل و نقل بوسیه راه آهن- حمل و نقل زمینی- حمل و نقل هوایی- كنوانسیونهای حمل و نقل

ü         بیمه های حمل و نقل

• تعاریف- انواع بیمه نامه حمل و نقل كالا- كلوزهای قدیم بیمه حمل و نقل كالا- بیمه جنگ و بیمه اعتصاب- نحوه محاسبه هزینه بیمه

ü         تجارت متقابل

• شیوه های مهم تجارت متقابل (Counter Trade)- معاملات دوجانبه (Clering & Barter)- معاملات سه جانبه (Triangular Compensation)- همكاری صنعتی (Buy Back)

ü        اصول و فنون مذاكرات تجاری بین المللی 

• هنر مذاكره- رهنمودهای برای مذاكرات بین المللی- انواع مذاكرات بین المللی- استراتژیهای مذاكره بین المللی

ü        امور گمركی و ترخیص كالا

• کلیات واصطلاحات و واژه های گمرکی- تعرفه گمرکی و انواع آن- ارزش گمرکی- معافیت های گمرکی- ممنوعیت های قانونی- نحوه رسیدگی به اختلافات گمرکی- بیمه در گمرک و بیمه محلی- گردش کار تشریفات گمرکی و ترخیص کالا

 

 

 

ü        مناطق آزاد تجاری 

• سابقه تاریخی بنادر و مناطق آزاد تجاری- اهمیت مناطق آزاد تجاری- منافع برای سرمایه گذاران خارجی- قوانین و مقررات مناطق آزاد تجاری

 

 

مدت زمان برگزاری

این دوره به صورت92 ساعت قابل ارائه خواهد بود.

مدرس دوره

جناب آقای مهندس علی خویه

مولف و مترجم کتاب اسرار تجارت بین الملل

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی

ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:48  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

کارگاه تخصصی مهارتهای فروش حرفه ای

کارگاه تخصصی مهارتهای فروش حرفه ای

هدف

سازمانها و کسب و کارها همواره با این چالش مواجهند که گران قیمت ترین منابع شان در فروش تمرکز می یابد. فروش فرایند و الگویی برگرفته از تجارب رفتار انسانی در طول سالیان متمادی است. اثربحشی کاربرد روشهایی که معروف بوده و امتحان خود را پس داده اند در ثمربخشی تلاشهای فروش و حصول نتایج محسوس به اثبات رسیده است. این دوره بدین منظور طراحی شده است تا بواسطه مدیران و کارشناسان سازمانهای حرفه ای ایران، یک مسیر علمی فروش را در آنها شروع نماید

شرح مختصر:

کلیه سازمانها در راستای بقاء و رشد خود نیازمند فروش محصولات و خدمات خود می باشند. هدف این دوره معرفی چالشهای فروش و معرفی یک رویکرد سیستمی در فروش می باشد. به یاد داشته باشید که افراد از همدیگر خرید می کنند. نه تنها این مساله مهم است که جنبه های روانشناسی و رفتار خرید درک شود، بلکه برخورد دقیق با فروش به عنوان یک فرایند نیز حائز اهمیت می باشد. روشهایی که در این دوره بحث می شوند، برای نیروهای فروش در صنایع مختلف و کسب و کارهای کوچک و بزرگ قابل استفاده است.

آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت

در این دوره در خصوص روانشناسی فروش، رفتار خرید، سبکهای فروش، چرخه فروش، برنامه ریزی فروش، مرور و بررسی روشهای بکارگیری نکات فراگرفته شده از مباحث نظری و عملی بحث می شود. این مباحث با تمرینهای گروهی نیز همراه خواهد بود.

مدرس

استاد خویه

مدت زمان برگزاری کارگاه

 

.........هزینه کارگاه

...

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:42  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

دوره جامع مدیریت فروش

دوره جامع مدیریت فروش

 

*      شرح دوره:

در این دوره سعی شده است ضمن آشنا كردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش، نسبت به افزایش مهارتهای فروش حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است كه پوشش كاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و كارشناسان فروش دارد.

*       هدف دوره:

یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش

*       محتوای دوره:

مهندسی فروش ومهارتهای فروش حرفه ای (16 ساعت)

- مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش در بازاریابی؛ فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش و مهندسی؛ ارتباط فروش و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش در این فرایند؛ سوالاتی كه در بازاریابی و فروش باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش در فرایند فروش حرفه ای؛ فروش حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروشندگان حرفه ای.

ابزارها و تكنیك‌های فروش (8ساعت)

- ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB

برنامه‌ریزی فروش

(8 ساعت)

تكنیك‌های هدف گذاری فروش؛ پیش بینی فروش؛ برنامه ریزی فروش و كنترل و بودجه بندی بندی فروش.

مدیریت روابط مشتری (CRM )

(16 ساعت)

- مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تك به تك و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.

سیاستهای تشویقی افزایش فروش و روابط عمومی (8 ساعت)

تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.

مدیریت تیم فروش

(8 ساعت)

- ارزیابی و جذب نیروی فروش؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش؛ نظارت و كنترل نیروهای فروش و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش و چگونگی اداره كردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:41  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

دوره تخصصی – کاربردی بازاریابی خدمات

دوره تخصصی کاربردی بازاریابی خدمات

 

محتوای دوره

  • اصول و مفاهیم پایه در بازاریابی
  • استراتژی بازاریابی خدمات

•         اصول بخش‌بندی بازار

•         اصول انتخاب بازار (های) هدف

•         اصول جایگاه‌یابی در بازار (های) هدف

  • بازاریابی خدمات : اصول ، تعاریف ، ویژگیها
  • اصول تصمیم‌‌گیری و طراحی آمیخته بازاریابی خدمات

•          مدیریت محصول

·         مدیریت سبد محصولات

·         توسعه محصول جدید

•         مدیریت قیمت خدمات

·         اصول تعیین قیمت‌ پایه

·         اصول تعدیل و تطبیق قیمت

•         مدیریت ارتباطات بازاریابی خدمات

·         ارتباطات بازاریابی یکپارچه

·         طراحی آمیخته ارتباطات بازاریابی یکپارچه( تبلیغات،ترفیع فروش،فروش شخصی،بازاریابی مستقیم،روابط عمومی)

  • رویکردها و مدلهای سنجش کیفیت خدمات
  • مدیریت تیم خدمات دهنده
  • مشتری مداری در حوزه های خدماتی
  • مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM )
  • مهارتهای برقراری ارتباط اثربخش
  • رفتار خدمت گیرنده (مصرف کننده)

مدت برگزا ری

مدت برگزار این دوره 64 ساعت خواهد بود. زمان برگزاری ............ماه می باشد.

هزینه برگزاری

هزینه برگزاری دوره ...............می باشد که شامل هزینه های اساتید،

مدرس دوره :

جناب آقای خویه

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:40  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

مدرسه فروش ایران

کوتاه مدت

تدبیر مالی استراتژیهای کاهش هزینه

تیر

5 شنبه

11

کارگاه

مهارتهای فروش حرفه ای

تیر

جمعه

12

جامع

مدیریت فروش

تیر

5 شنبه وجمعه

25

جامع

بازارهای جهانی فارکس

تیر

5 شنبه و جمعه

25

کارگاه

مهارتهای ارائه  شفاهی موثر

تیر

جمعه

26

کارگاه

زبان بدن

BODY LANGUAGE

مرداد

شنبه

3

جامع

بازرگانی خارجی

مرداد

دوشنبه و چهارشنبه

7

کوتاه مدت

کمپین نو یسی فروش

مرداد

سه شنبه

13

جامع

حسابداری

مرداد

دوشنبه و

چهارشنبه

21

جامع

مدیریت مالی

مردا د

5 شنبه و جمعه

22

کارگاه

روانشناسی ارتباط با مشتری

مرداد

جمعه

23

کوتاه مدت

فنون مذاکرات حرفه ای

مرداد

سه شنبه

27

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:29  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

برنامه های آموزشی مدرسه بازاریابی و فروش ایران

ردیف

ماه

نام دوره

تاریخ شروع

روزهای برگزاری

مدت دوره

1

فروردین

قراردادهای تجاری

30

سه شنبه

20

2

فروردین

مهارت های دفاع کلامی

25

سه شنبه

9

3

فروردین

آشنایی با بانکداری

26

چهارشنبه

20

4

فروردین

اعتبارات اسنادی

26

چهارشنبه

20

5

اردیبهشت

مدیریت خرید و سفارشات خارجی

23

چهارشنبه

24

6

اردیبهشت

بازاریابی تلفنی

10

جمعه

8

7

اردیبهشت

زبان بدن

18

پنج شنبه

4

8

اردیبهشت

حسابداری مالیاتی و قانون مالیات بر ارزش افزوده

20

یکشنبه

32

9

اردیبهشت

روانشناسی ارتباط با مشتری

16

جمعه

8

10

اردیبهشت

تکنیک های فرصت یابی در فروش

24

پنج شنبه

8

11

اردیبهشت

مهندسی فروش در بازار مواد غذایی

28

دوشنبه

24

12

اردیبهشت

پخش و توزیع مواد غذایی

16

چهارشنبه

24

13

خرداد

روش های خلاق حل مسئله

26

سه شنبه

16

14

خرداد

تدبیر مالی و استراتژی های کاهش هزینه

21

پنج شنبه

16

15

اردیبهشت

BI

متعاقباً اعلام خواهد شد

16

16

اردیبهشت

بازاریابی الكترونیكی

متعاقباً اعلام خواهد شد

20

17

خرداد

اصول و فنون مذاکرات بین الملل

متعاقباً اعلام خواهد شد

20

18

خرداد

مهندسی فکر

متعاقباً اعلام خواهد شد

12

19

خرداد

تعیین تقاضا و سهم بازار شرکت ها

متعاقباً اعلام خواهد شد

12

20

خرداد

تحقیقات بازاریابی در صنایع غذایی

متعاقباً اعلام خواهد شد

32

21

خرداد

تحلیل رفتار مصرف کننده در بازار مواد غذایی

متعاقباً اعلام خواهد شد

34

22

خرداد

مذاكرات فروش

متعاقباً اعلام خواهد شد

 

23

خرداد

سیستم‌های خرید و انبارداری

متعاقباً اعلام خواهد شد

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:26  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  نظر بدهید

برنامه کلاسهای آموزشی مدرسه فروش

تاریخ

روز

عنوان دوره

نوع دوره

14 مرداد

دوشنبه-چهارشنبه

بازرگانی خارجی

جامع

22 مرداد

پنجشنبه-جمعه

مدیریت مالی

جامع

23مرداد

جمعه

روانشناسی ارتباط با مشتری

کارگاه

27 مرداد

سه شنبه

فنون مذاکرات حرفه ای

کوتاه مدت

30مرداد

پنجشنبه- جمعه

مدیریت فروش

جامع

31مرداد

شنبه

ایده یابی در شرکتها

کارگاه

30 مرداد

جمعه

تکنیک های متقاعدسازی مشتریان

کارگاه

24شهریور

یکشنبه- سه شنبه

مدیریت فروش

جامع

22شهریور

یکشنبه

بازرگانی خارجی

جامع

18شهریور

دوشنبه - چهارشنبه

کامفار(مقدماتی و پیشرفته)

جامع

8 و 10

یکشنیه و سه شنبه

شیوه های ایجاد انگیزه در کارکنان و مدیران فروش

کارگاه

15و17

یکشنبه و سه شنبه

اندازه گیری رضایت مشتریان و مهارتهای برخود با مشتریان ناراضی

کارگاه

22و24

یکشنبه و سه شنبه

مهارتهای ارتباطی و نقش آن در اثربخشی فروش

کارگاه

30شهریور

شنبه- دوشنبه

بازاریابی و فروش الکترونیکی

جامع

19و20

پنجشنبه و جمعه

روشها و تکنیکهای پیش بینی فروش

کارگاه

27

جمعه

عارضه یابی سازمانهای فروش

کارگاه

21شهریور

شنبه

زبان بدن

کارگاه

13-14شهریور

جمعه و شنبه

روانشناسی ارتباط با مشتری

کارگاه

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم


نوشته شده در : چهارشنبه 28 مهر 1389  توسط : علی خویه.    نظرات() .

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.